Sep 25, 2013

One day in wonderland
















Zaista mi je predugo trebalo da započnem sa pisanjem svoga bloga.
Vreme je neumitno prolazilo, a ja nikako nisam nalazila opravdanje zašto to ne činim.
Odluka je pala spontano i čim je donešena znala sam da je prava.
Nadam se da ću na ovaj način moći da premostim bar deo mojih najtananijih maštanja, želja, htenja...
Neka slike govore umesto reči, pripovedajući jedan jezik samo njima znan. 
Otrgnute od vremena, nudiće bar na tren sećanje na kratkotrajno postojanje pojedinca.

Dress : Vintage - Nylon flea market
Jacket: Asos
Shoes: Vintage - Nylon flea market
Purse: Aldo
                       Moby ❝ One of These Mornings ❞
                               

20 comments:

  1. Divno, bas mi se sve mnogo dopada i ti izgledas, tako poslovno i sjajno!!A tako i treba :)
    Volim ovaj post!!
    Samo napred vreme je pred tobom!! <3

    ReplyDelete
  2. Hvala ti Taktata do neba :)))))
    Ljubim puno <3

    ReplyDelete
  3. Hey a gde ste se to slikali??Ne mogu da provalim!!
    Divne fotke.Bas ste se potrudili maksimalno!!
    Svaka cast Dariska too :)

    ReplyDelete
  4. Nego sta znas da Dariska ima oko ;)
    U Futoskom parku. A i dan nas je posluzio, bilo je bas suncano za razliku od dana posle kada je sivilo zavladalo.
    Uh bas se radujem sledecem shootingu, bas se lepo zabavljamo!!!
    Kako kod tebe ide ucenje? Kad ce ispit?
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da jeste rekao mi je Dario da je to tamo.
      Divna lokacija <3

      Delete
    2. Kada me već pitaš, da kažem javno da sam položila jedan.
      Ostade mi još jedan, i pola jednog, pa diplomski.
      Mnogo sam se ulenila s godinama!! :(

      Delete
    3. Uuuuu pa superiska Taco ;)
      Cestitam!!!! Samo polako i daces i ostatak:***

      Delete
  5. Dobrodošla u blogerski svijet! ;) Haljina je diiivna sličnu vintage smo i mi nedavno pazarile, u istoj nijanski plave!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na dobrodoslici !!!!!
      Mama mi je haljinicu poklonila, a kupila je na buvljaku u Novom Sadu i bila je bas jeftina. Drago mi je da ti se svidja :)

      Delete
  6. Epa dobrodosla! Odlicna si na fotkama.. Lepo ti stoji ovakvo izdanje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na pohvalama !!!!
      Ovo je jedno od izdanja, a bice i drugacijih :) Drago mi je da ti se svidja!
      Pozdrav!!!!

      Delete
  7. dobrodosla Hajdika!

    samo ti ovako umes da spojis vintage i sporty! :)

    xx

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Micika puno!!!! Eto i ja malo da udjem u blogerske vode :))
      Tvoj blog pratim odavno i zaista je sjajan i inspirativan, jednom recju trendy <3

      Delete
  8. Lepa Hajdi, svaka ti čast na hajdučkom poduhvatu. Blogić + fotke pun pogodak.
    Slike su ti kao i uvek vrhunske. Ne mere svako ispred objektiva da bude ono što ti budeš. :*
    Ps. Sve će to menadžer pozlatiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Jovanice moja puno na komplimentima <3
      Trudicu se uvek dam maximum od sebe i da budem drugacija!!!!

      Delete
  9. Hajdita my dear, you are awesome! Go sunshine, and shine bright like a star, for a star you are! :*
    Your teacher :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jovanice my sunshine, thank you so much on lovely words <3
      We're waiting for you to come back!!!!!

      Delete
  10. The colour of the jacket is really gorgeous! /Madison

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Madison :)
      I like this color also very much!!!

      Delete