Oct 16, 2013

Yeti on construction site

                                    


Kao svaki pravi ljubitelj svoga grada i ja sam htela da dam doprinos izgradnji novog Žezeljovog mosta. Plan je bio upasti na gradilište i fotkati se pored započete konstrukcije. Ali kako to biva u životu realnost često nije ekvivalent mašti.
Čim smo stigli na mesto zločina, čikica po imenu "ovde ja čuvam" ocenio je naš poduhvat kao "Mission impossible" i dao nam je do znanja da ćemo ući samo "over his dead body". U glavi mi se vrteo film da bi možda bilo zgodno provući se ispod žičane ograde, ali sam ipak odustala jer nisam želela da glumim gospodina Silvester Stalonea.

Na kraju smo se ipak zadovoljili pesčanim dinama, buldožerskim napravama i koroziranim cevima. I ko onda kaže da sva ona praišina nema čari ;))

Shoes: Asos 
Backpack: Asos
Shirt: Century 21 New York 
Over the knee sock: Pull & Bear
Necklace: Mango


                                                        Crystal Castles "Pale Flesh"
                                   

3 comments:

  1. Ovo je definitivno Spice Girl Hajdi iz devedesteh. :)
    Sve mi je savrseno, a i na majici je čak tvoj lik.
    Divna <3
    Super slike too!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sve svidja ;) Thanks Tacika od srca <3
      To sam prava ja ;))
      Nisam obratila paznju da lik na majci lici na mene. Stvarno lici, hahaha!!!!

      Delete
  2. Ovaj post mi bas budi vesela osecanja i gledam ga sa veliko radoscu, jer znam iza tvog lica koji glas stoji. Mislim, znam te jako dobro, pa mi je poznat svaki tvoj izraz lica :)
    Divno i radosno mi je sve ovo!! <3

    ReplyDelete